Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Порядок повернення та обміну товару Ви маєте право здійснити обмін товару протягом 14 днів із дня, наступного після його отримання. Для повернення коштів необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу (паспорт). Грошові кошти повертаються покупцю не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту оформлення повернення. Зверніть увагу: доставка товару у разі його повернення або обміну здійснюється за рахунок покупця. Не підлягають поверненню або обміну такі товари: • Товари, що були у використанні, мають сліди монтажу/збірки чи інші ознаки експлуатації; • Товари з пошкодженою упаковкою або її відсутністю, зокрема матраци без упаковки чи ті, що використовувалися; • Товари, які втратили товарний вигляд, мають порушену комплектацію, відсутні ярлики чи маркування; • Товари, що входять до переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 (наприклад, тюль, мереживні полотна, постільна білизна тощо); • Товари, виготовлені на індивідуальне замовлення за ескізами покупця або з особливими характеристиками, що відрізняються від стандартних (нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкція, додаткові елементи, обрані тканини тощо); • Товари, які були уцінені, акціонні. Відповідно до закону України про права споживачів подушки, постільна білизна, пледи, ковдри, покривала, рушники та інші постільні приналежності належної якості не підлягають поверненню / обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.